Основні переваги підкачування шин азотом

 

  • Зниження гучності при їзді, особливо на БРУКІВЦІ
  • Зниження витрат палива до 10%
  • Запобігання окислюванню. Зменшення окислювання металевих частин диска, внутрішніх частин шини і клапана сприяє поліпшенню герметичності
  • Покращення зчеплення й керування автомобілем (особливо на поворотах та гальмуванні)
  • Зменшує нерівномірне зношування шин
  • При підкачуванні азотом, автомобіль проїжджає до 50 000 тис.км. до наступного підкачування шин
  •  Тривала стабільність тиску й  температури усередині шини
  • Відсутні проблеми з перенакачуванням шин
  • Продовження експлуатаційні якості шини
  • Знижує ризик вибуху через перегрів
  • Зниження витрат у результаті тривалої експлуатації шин.
  • Не вимагає додатково обслуговування.
  • Завдяки особливостям азоту тиск у шині залишається незмінним протягом більше довгого часу в порівнянні із звичайним стисненим повітрям. Правильний тиск дозволяє знизити опір коченню й витрата палива

       Накачування шин азотом – послуга відносно нова для наших автолюбителів. У Європі та Сполучених Штатах для комерційних автомобілів і автобусів використовується саме такий спосіб. Причому це не є вимогою правил експлуатації, а вибором самих власників.

       Ця тенденція, швидше за все, має коріння з гонок Формули-1. Саме колеса гоночних болідів першими стали наповнювати азотом (точніше азотно-повітряною сумішшю). При цьому чинний технічний регламент гонок дозволяє заповнювати колеса як азотом, так і звичайним повітрям.

       Ще зі школи ми знаємо, що повітря складається в основному з азоту (78%) і кисню (20%). На інші 2% припадає невелика кількість вуглекислого газу, водних випарів та інших газів. Сучасні азотні генератори для накачування шин дозволяють добиватися 99,5% вмісту азоту.

       Чи є істотними ці додаткові відсотки для експлуатаційних характеристик ?

       Головною перевагою використання азотної суміші для накачування шин вважається підвищена безпека. Пояснюється це наступним чином. При зміні температури в шині тиск змінюється пропорційно коефіцієнту теплового розширення. Значення цього коефіцієнта для азоту в сім разів менше, ніж для кисню. Під час руху, тиск в розігрітій шині може збільшуватися на 0,4 – 0,7 атмосфери, що є досить помітним і іноді призводить до пошкодження покришки, особливо в літню пору. Чим більше за розміром саме колесо і чим тиск у ньому вище, тим сильніше буде помітний позитивний ефект від використання азоту.

       В якості другої важливої переваги є те, що вивітрування азоту з шини не відбувається через те, що його молекула за розміром більше, ніж молекула кисню, яка проникає крізь пори гуми швидше. З цим важко посперечатися, так як діаметр молекули азоту дійсно більше діаметра молекули кисню майже на 7%. В абсолютних цифрах – це 0,02 нм.

       Третій фактор на користь азоту пов’язаний з його хімічними властивостями. Азот знижує корозію і старіння матеріалів покришки, так як на відміну від кисню він дуже повільно вступає в хімічні реакції, а використовувана азотна суміш містить набагато менше твердих частинок і агресивних забруднень, ніж звичайне повітря, який подається простим компресором. Без всякого сумніву, шина, яка накачується азотом, зсередини руйнується набагато повільніше.

       Ще однією перевагою називають зменшення маси колеса, що також є очевидним, так як азот має меншу питому масу на 3,2%.

 Із відгуків клієнтів.

       Закачав сьогодні товаришеві в Audi S8 азот, спеціально проїхалися по одному маршруту, і швидко і повільно поїздили, в загальному по всякому. Так ось закачали азот, різниця стала очевидна відразу, завжди, коли закачували повітря, датчики показували що тиску не вистачає, хоча на манометрі показувало все нормально, доводилося робити пару кіл, що б вирівняти тиск в покришці, хоча закачували за заводськими мірками. Коли закачали азот, навіть їздити не довелося, датчики моментально показали необхідний тиск. Потім поїздили, не можу сказати що результат був величезним, або значним, але те, що машина стало на порядок м’якше – факт! Ми на радощах поїхали і закачали в його другу машину – Mercedes AMG CLA 200. Хлопці, чесно і без брехні і реклами, машини стали їхати відсотків на 15-20 м’якше. Так згоден, не особливо сильна різниця, але на машині з дуже жорсткою підвіскою вона відчувається.

       І так до речі, перед тим як накачати азот, дізнайтеся яким азотом вони накачують !!! Адже він є різний, є дешевий з балонів, але за якість там ні хто не відповідає, а є спеціальний апарат, який накачує 99,5% азоту (проженуть повітря через якусь систему фільтр і відділення кисню). Так само не забувайте, що азот, це газ, який менш інертний, ніж повітря, адже повітря складається не тільки з азоту і кисню, але і суміші інших речовин. А отже рівномірний знос шини, адже купа прикладів, коли при температурі +30 повітря розширюється трохи більше, ніж на пів одиниці тиску, значить тиск на покришки більше, + коли ви їдете по асфальту в таку спеку, він розпечений, так що до нього не доторкнутися, але ж покришка теж нагрівається, отже знову повітря розширюється – ще на половину одиниці, і тут вже ціла одиниця тиску, так, будь покришка це витримає, але чи багато вона зможе роздуватися як кулька. Значить знос покришки більше, так потім температура різко падає, наприклад пішла злива, і повітря в шинах остигає і різко стискається, знову знос покришки, а якщо в русі, плюс утворюється мікротрещени в які починає просочуватись повітря – нехай не сильно, але просочується. А це падіння тиску, знову знос. А якщо тепер все це сплюсовать – і додати такі скачи в русі на різних швидкостях. Для зими ще один приклад – велосипед, ви його коли ставите, потім навесні приходите – а колеса під спущені. Багато хто скаже так це все справа в тому що у велосипеда камера або колесо інше або вентиль слабкий (ніпель), товариші, тиск в колесі велосипеда менше, ніж у авто, отже і навантаження на всі ці частини значно менше. Потім вентелі, можна сказати такі же самі як і у автомобіля. Так що я думаю що ви розумієте, в боротьбу знову вступають повітря і температура. А для азоту такі температурні зміни не важливі, він не розширюється і не звужується, отже, ресурс шини збільшується, нехай і на троха.

Ремонт Порізів та Проколів Встановлення Запаски Швидко Якісно Приїдем до 20 Хв.

Ремонт Шин Запуск Двигуна Доставка Пального. Приїдем до 20 Хвилин

Заміна Шин Ремонт Проколів Та Прорізів Гарантія на роботи. Приїдемо до 20 Хвилин

Безкоштовний Виїзд При Одночасній Сезонній Заміні Шин 5 і Більше Автомобілів !

Сезонна Заміна Шин у Вас Дома. Гарантія На Роботи. Приїдемо до 20 Хвилин !

Ремонт Шин з Виїздом до Вас м. Львів та Львівська обл. Швидко. Якісно. Не Дорого

Ремонт Пошкоджених Коліс м. Львів та Львівська обл. Швидко. Якісно. Не Дорого !

Ремонт Коліс з Виїздом м. Львів та Львівська обл. Швидко. Якісно. Не Дорого !

Ремонт Дисків з Виїздом м. Львів та Львівська обл. Швидко. Якісно. Не Дорого !

Сезонна Заміна Шин. Гарантія На Роботи. Приїдемо до 20 Хвилин !